Saturday, May 30, 2009

KEKASIH LAMAKU

Y125ZR2007

Ini motor kesayanganku, hadiah pemberian Mak Su masa aku dapat result cemerlang dan merupakan hadiah yang cukup istimewa untuk aku menjalani praktikum di Kuantan. Dengan motor ni dah 3 kali kenangan pahit aku excident, pertama aku kemalangan di bulatan Pasir Putih ke Kota Bharu dan ke Machang..masa tue x teruk sangat keadaan aku, cuma awek aku ni patah handle dia..kemalangan kedua pulak berlaku di Jalan Tembila dan yang ketiga di Jalan Sabak Bernam..teruk gak sampai patah gigi depan aku ni.

sekarang dh dok Sabah motor ni ada di umah aku di Besut, nak pos sini mahal gak. jadi terpisahle buat masa nie, tp aku dah ada kekasih baru (isteriku) yang lebih bermakna dan penting dalam hidupku.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home